Fortuna Admin
Ród : Wszechmocny Skąd : Zewsząd Praca : Mąciciel
| Temat: Targ Pią Kwi 18, 2014 12:23 pm | |
| Tutaj możesz wymienić punkty na cechy oraz właściwości dostępne na targu. W celu zakupienia przedmiotów napisz w tym temacie co kupujesz, a jeżeli jest to więcej niż jeden przedmiot zsumuj ich ceny. Miłych zakupów! Jednorazowe: Rozgrywka z Fortuną 20 pkt ingerencja Fortuny bez czekania w kolejce i w ustalonym miejscu
Szczęśliwy przypadek 40 pkt znalezienie sakiewki pełnej złota, uratowanie mieszczki przed spłoszonym koniem, etc.
Nieszczęście wroga 100 pkt nieuzasadnione aresztowanie wroga, przypadkowe skaleczenie etc. Stałe cechy: Ruchy miłe dla oczu 50 pkt cecha ważna u dworek - ściągaj na siebie uwagę samym tańcem
Słowiczy głos 50 pkt dworka bez głosu słowika to jak słoń w Kanadzie - po prostu złe połączenie
Dobry szermierz 60 pkt przy złym wyniku rzutu kośćmi ataku Fortuna zezwala na ponowny rzut
Dobry łucznik 60 pkt przy złym wyniku rzutu kośćmi ataku Fortuna zezwala na ponowny rzut
Lepsza obrona 60 pkt przy złym wyniku rzutu kośćmi obrony Fortuna zezwala na ponowny rzut
Potomek Afrodyty 70 pkt uwiedź, kogo tylko zechcesz
Niewidzialny uciekinier 80 pkt jeżeli często wpadasz w kłopoty wiedz, że jako niewidzialny uciekinier zawsze rozpłyniesz się w tłumie, znikniesz w lesie bądź stopisz się z krzewami w które wskoczyłeś - pogoń da się zmylić za każdym razem
Wszechwiedzący 100 pkt w całym dworze masz oczy i uszy - dobry kontakt ze służbą się opłaca
Siła perswazji 150 pkt niemal każdy ulega Twojemu urokowi oraz przedstawionej argumentacji (ustalane przy rozgrywce między użytkownikami) Materialne: Śmierć błękitu 50 pkt ampułka wypełniona esencją z rośliny znanej jedynie kryjącym się po lasach zielarkom przyjmująca barwę błękitną – kilka kropel na języku zabije sprawiając męki w przeciągu kilku godzin
Amulet Sękowej Czarownicy 50 pkt gdy brak Ci szczęścia zawieś na szyi ten amulet, a fortuna wybije cię na wyżyny; uważaj jednak, gdyż upadek z większej wysokości boli bardziej (Fortuna podczas ingerencji bierze pod uwagę posiadanie amuletu i traktuje postać lepiej)
Lutnia muzy Erato 80 pkt niejedna dworka grając na tej lutni odwróciła uwagę straży, gdy jej pani wymykała się z komnaty - instrument ma właściwość ściągania na siebie uwagi dzięki pięknu swego dźwięku
Księga czasu 90 pkt starodawna księga o podartych krawędziach stronic traktująca o dawnych morderstwach oraz sposobach, by pozostać niewykrytym – każdy egzemplarz jednak skrywa drogocenną, starodawną tajemnicę
Sztylet Piasków 100 pkt sztylet z dalekich, południowych krain pozwalający wyprowadzić kontratak zamiast obrony w odpowiedzi na atak podczas walki wręcz bądź na miecze (podczas pierwszej obrony w walce rzuca się kośćmi ataku zamiast kośćmi obrony; atak przeprowadzony z zaskoczenia zawsze zostaje zrównoważony)
Miecz Arturiański 100 pkt atak zawsze pomyślny – podczas rzutu kośćmi wybierana opcja miecz arturiański
Kolia królowej Lohany 120 pkt mając ją przy sobie ogień oraz choroby nie są Ci straszne – wydajesz się być niezniszczalny; starzejesz się wolniej, każda zaraza trzyma się od Ciebie z daleka, a płomienie… płomienie mógłbyś zaklinać!
Ostatnio zmieniony przez Fortuna dnia Nie Cze 08, 2014 2:39 pm, w całości zmieniany 1 raz | |
|
Ava Rede Dworka
Ród : Carakas Skąd : Odłączona Wyspa Praca : dworka księżniczki
| Temat: Re: Targ Pon Maj 05, 2014 6:43 pm | |
| Ruchy miłe dla oczu - 50 pkt | |
|
Miana Avis Rodzina Królewska
Ród : Kulkidd, Karwinior. Skąd : Grabież Wschodnia
| Temat: Re: Targ Sob Maj 31, 2014 4:49 pm | |
| Potomek Afrodyty -70 pkt ^^ | |
|
Garion Karniwor Rodzina Królewska
Ród : Karniwor Skąd : Wybrzeże Salar Praca : Król
| Temat: Re: Targ Pią Sie 22, 2014 4:45 pm | |
| Miecz Arturiański - 100 pkt Trzeba się przygotować na wojnę ;p | |
|